Închisă de ANPC pentru șase luni, agenția Bonjour Internațional Tour își desfășoară în continuare activitatea datorită contestării măsurii de suspendare a activității

Protecția Consumatorilor a suspendat pentru șase luni Agenția de Turism Bonjour. FOTO: ANPC

Agenția Bonjour Internațional Tour își desfășoară în continuare activitatea datorită contestării măsurii de suspendare a activității, luate de către Ministerul Turismului și Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor.

Drept urmare, reprezentanții ageției au emis un drept la replică față de situația creată, pe care îl redăm integral:

„Această știre de suspendare a activității Bonjour Internațional Tour, care a fost preluată de mass media, ne-a creat mari prejudicii. Informația nu a fost postată pe site-ul ANPC dar unele ziare și televiziuni au difuzat știrea și în mod normal și obligatoriu, se impune ca aceștia să difuzeze și dreptul nostru la replică, pentru restabilirea adevărului. Am obținut acest drept prin posibilitatea depunerii de contestație împotriva măsurii de închidere a activității.

Totodată prin Dosarul 18987/301/2022 de la Judecătoria Sectorului 3, instanța respinge cererea lui Eddia Bussiness Srl „Chef de ducă” prin care a solicită închiderea Agenției Bonjour Internațional Tour și uriașe pretenții materiale, prin soluția „închidere finală și dezinvestire”. Denigrarea lor sistematică pe toate site-urile de socializare, abordarea clienților în particular cât și a televiziunilor, au creat prejudicii materiale și de imagine Agenției noastre.

Concurența neloială a tuturor celor implicați în această denigrare masivă, provocată de Eddia Bussiness Srl „Chef de ducă” a fost cu scopul vădit de a submina activitatea noastră și relațiile cu clienții și în consecință, aceștia vor suporta consecințele legale.”

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe GoNEXT.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

5 Comments

  1. De ce nu spune si de decizia instantei in care Bonjour a fost obligata sa returneze banii luati de la Travel Collection? Nesimțirea este mare la Bonjour-Tour. Ia banii fara pic de rusine de la oameni si agentii si tot ea este victima.

    • Travel Collection valoare achitata 660 – valoare rambursata 900 euro. Ar trebui sa va informati inainte sa denigrati. Concurenta neloiala va fi sanctionata de organele competente pantru acesti practici neloiale cu scopul vadit de a denigra Agentia cat si administratorul. O seara frumoasa!

      • Am citit site-ul instantei de judecata….Bonjour-Tour minte cu nerusinare…..cealalta agentie nu a cerut inchiderea agentiei tepare Bonjour-Tour, a cerut ordonanta presidentiala pentru blocarea conturilor si returnarea sumelor incasate fara prestarea serviciilor contractate.

  2. Buna seara,

    Ca urmare a celor aparute in spatiul public revin cu urmatoarea clarificare:
    Nu avem turisti la destinatiii, nu avem turisti afectati.
    Avem un numar de 11 pachete care au vouchere sau reprogramari de la incidentul cu Marsa Matruh cu destinatia Turcia sau Egipt, primii alegand vacanta in luna septembrie o familie de 4 persoane in total 44 de pasageri.
    Un număr de 15 pachete care sunt atât clienți sau furnizori și au procese pe rolul instantei de judecata si totodata un numar de 13 pachete care asteapta rambursarea avand pachete din 2022 cu destinatia Hurghada sau Marsa Matruh.
    Nu avem turisti afectați sau care au vacante în derulare.
    Totodată va menționez ca avem de recuperat sume mari de bani de la următorii furnizori: Hisky( proces pe tribunal) , Air Cairo ( proces in instanta) și in curs de actualizare procesul cu Tarom.
    Bonjour International Tour pe lângă faptul ca a avut o frumoasa activitate și un impact puternic la turistii pana la întrarea în societate a domnului Cocea Gabriel Samuel care a stat efectiv doar 3 saptamani si nici macar partile sociale nu le-a achitat fiind un proces de excludere pe rol și totodată un proces penal de vătămare cu acte de la IML cu zile de ingrijiri medicale
    Am reușit in luna noiembrie sa își recunoască vina compania aeriana air cairo care a rambursat pasagerilor câte 250 de euro/ persoană in conturile lor personale fapt care demonstrează încă odată faptul ca am luat cea mai buna decizie de interzicere a pasagerilor romani sa călătorească in marsa Matruh in data de 29.08.2022.
    Sub acest pretext devenind un concurent in piața din România au stat la panda cei ce aveau să influențeze autoritățile la decizia de suspendare a agenției timp de 6 luni.
    In luna februarie am depus cerere de redeschidere a activității la CRPCMB dar aceștia au facut încă odată abuz in functie răspunzând in 35 de zile evaziv ( depășind termenul legal).
    Regret enorm sa știu ca exista în România practici neloiale și anticoncepționale la care dau concursul inclusiv autoritățile statului
    In luna martie a început ancheta DNA care este in curs de desfășurare având 5 mandate de supraveghere video, audio si de fotografiere.
    In data de 24 mai a fost făcut flagrantul final când cel ce era plecat din tara pe cont propriu din conducerea ANPC domnul Paul Anghel fiind plecat la Chisinau lucru verificat si confirmat de catre procurorii DNA a revenit și au discutat în data de 23.05 sa pregătesc 100000 de euro suma ce avea sa se împartă între Horia Constantinescu președintele ANPC si celelalte nume implicate.
    Voi da toate aceste nume deoarece in momentul în care am dat banii pe care ii primisem marcați de la DNA am întrebat unde se duc
    Răspuns Liviu Zamfir: la Horia Miron Constantinescu ( in data de 23 mai acesta imi specifica urmatorul aspect: auzi mai Toma necredinciosu doar nu crezi ca va scrie Horia pe bilet va scrie unul din subalternii lui )
    Eu: și biletul vi cu el scris de Horia ( biletul nu a fost gasit asupra lui deoarece ii fusese predat domnului Paul Anghel, asupra lui a fost gasit doar cel mare detaliat, lucru confirmat de procurorii DNA)
    Raspuns: vin cu biletul și sa pregătești cealaltă parte de banii.Tot ce vor de la tine este sa îți ți gura.
    Eu: Ok
    Va menționez ca flagrantul făcut de DNA primul in luna aprilie este specificat clar numele domnului Pahontu care a dat mana cu toti ( dețin aceasta inregistrare) . Unul dintre cei arestati este finul domnului Pahontu care lucra la contrainformatii România-Dubai iar a doua persoana arestata este domnul Liviu Zamfir care explica cum pâinea se împărțea prima data între Domnul Pahontu și domnul Horia Constantinescu ulterior intervenind Domnul Sorin Mierlea care a fost numit președinte la Info Cons. Doamna Gabriela Firea , domnul Cristian Popescu Piedone
    Un alt nume este domnul Paul Anghel care ii va lua locul domnului Horia Constantinescu acesta urmând sa candideze la capitala( toate aceste declaratii au fost inregistrate si semnate la sediul DNA)
    Un alt nume important este fostul ministru de finanțe domnul Dan Teodorescu nu ii rețin bine numele si domnul Vicento Casteleano dar si contabila domnului Horia Constantinescu care detine agentia de turism care aduce nepalezi in tara.
    Este păcat pentru turismul romanesc ca lumea a ajuns sa ceara sfaturi pe grupuri și nu în agentiile de turism si ca exista asemenea manipulare la nivel inalt incalcandu-si regulamentele de functionari publici.
    Ce le recomand tuturor este sa își citească contractul sa stie ce semneaza, sa își încheie polițe de asigurare storno în caz de faliment.
    Si totodata Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului trebuie sa asigure urgent acel fond de garantare cerut de ANAT – Asociația Națională a Agențiilor de Turism pentru a preveni astfel de situații
    Ministerul Turismului trebuie sa susțină patronatele și totodată sa indemne turistii la încheierea polițelor de asigurare care sa acopere și falimentul sau anularea.
    Totodată turistii români să aibe încredere în agentiile din România și sa nu mai dea actele pe grupurile de vacante care sunt din ce în ce mai multe. Un grup de vacanta nu raspunde de dumneavoastră în caz de ceva pe când o agenție de turism va este alături pe toată perioada sejurului.
    Regret cele petrecute cu Agentia Kusadasi care pentru mine a fost un exemplu și știu ca va trece peste aceasta situație și toți pasagerii își vor efectua vacanțele.
    Am învățat din reușite dar si din eșecuri și am decis sa colaborez cu Direcția Națională Anticorupție pentru ca România merita sa fie o tara curata.
    In incheiere le mulțumesc frumos tuturor celor ce au fost alaturi de mine în acești ani cât și celor ce au rămas alături de noi incurajandu-ne și dorind enorm sa călătorească în continuare cu Bonjour International Tour
    Cu deosebita stima
    Cristina Adriana Nae
    Horia Constantinescu
    Direcția Naționala Anticorupție
    Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

Leave a Reply to Nae Adriana Cancel reply

Your email address will not be published.


*