Every Can Counts România facilitează colectarea dozelor din aluminiu pe litoral

Stațiunea Mamaia. FOTO Primăria Constanța

Every Can Counts România, programul european dedicat colectării și reciclării dozelor din aluminiu întâmpină turiștii aflați pe litoral cu o nouă ediție a campaniei ExtravaCANza, prin care facilitează în fiecare an colectarea dozelor de băutură. Campania se desfășoară în perioada 2 iulie – 22 august, în stațiunea Mamaia, la Taverna Aventura.

Pe toată durata campaniei, în zilele de vineri, sâmbătă și duminică, între orele 13.00 și 17.00, turiștii vor putea depune dozele consumate în aparatul inteligent, indiferent de forma, mărimea sau culoarea acestora. În schimbul a cinci doze introduse în aparat, participanții vor primi o doză de suc sau bere. În plus, aparatul inteligent va emite aleatoriu un bon câștigător, iar posesorul acestuia se va bucura de un voucher cu premii precum: rucsac cu roți, rucsac cu greutate redusă, geantă de voiaj, halate de duș.

Devenită o campanie de tradiție pe litoralul românesc, ExtravaCANza își propune să le ofere turiștilor suportul necesar pentru reciclarea dozelor de băutură, având în vedere că 69 la sută dintre români sunt de părere că în România nu sunt suficiente pubele de reciclare, potrivit studiului realizat de Every Can Counts în 2020.

Campania ExtravaCANza este organizată la inițiativa Asociației Alucro, organizație care desfășoară în România programul Every Can Counts, dedicat colectării și reciclării dozelor din aluminiu, derulat în prezent în 19 țări europene cu scopul de a încuraja oamenii să recicleze atunci când sunt în deplasare (la locul de muncă, în cadrul evenimentelor publice). Campania ExtravaCANza se bucură de susținerea mai multor organizații care la rândul lor încurajează colectarea selectivă.

„Este a 4-a vară în care susținem ExtravaCANza și ne bucurăm să vedem cum proiectul crește de la an la an. Aluminiul este un material care poate fi reciclat la nesfârșit fără a-și pierde din calitate, iar dozele de aluminiu sunt printre cele mai reciclate obiecte. Ceea ce înseamnă că acestea sunt revalorificate și nu ajung deșeu. Acestea sunt principiile de bază ale economiei circulare, iar proiectul ExtravaCANza le transpune într-o campanie îndrăgită deja de turiști. Proiectul vine în ajutorul acestora cu infrastructură de colectare și mesaje educaționale despre importanța colectării separate. Rămânem alături de partenerii noștri și continuăm să dezvoltăm proiecte pentru un viitor mai bun. Pentru că #DupăNoiStrângemTotNoi” a declarat Alice Nichita, Public Affairs and Communication Manager, Coca-Cola HBC România.

Regulamentul privind desfășurarea campaniei ExtravaCANza este disponibil pe www.everycancounts.eu/ro.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe GoNEXT.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*