Angajații Agențiilor de Turism din România au din nou ocazia să se specializeze în probleme de fiscalitate. SOTER & Partners și ANAT organizează, pe 27 martie 2018, “Conferința de Fiscalitate pentru Agențiile de Turism”.
Evenimentul are loc la Hotelul Napoca, sala Viena din Cluj-Napoca, între orele 11.00 și 16.00.
Organizatorii spun că temele de discuție vor fi abordate de doi consultanți fiscași cu o vastă experiență: Mariana Vizoli și Dan Manolescu. Participanții plătesc o taxă de 370 lei/persoană, iar membrii ANAT au bilete la 320 lei. Dacă doi sau mai mulți participanți din aceeași companie se înscriu, atunci ei beneficiază de o reducere de 5%.
Înscrierile se fac la 021.321.19.08 sau olimpia.filip@anat.ro.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe GoNEXT.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Ministerul Afacerilor Externe informează cetățenii români care doresc să călătorească pe teritoriul Regatului Danemarcei cu privire la decizia de prelungire a efectuării controalelor la frontiera danezo-germană, până la data de 11 mai 2019. În aceste …
Anul acesta, Delta Dunării este destinația ideală pentru turiștii care își doresc o vacanță în natură, cu măsuri de siguranță bine puse la punct, condiții de distanțare socială, gastronomie tradițională și trasee turistice de neuitat, …
Tendinţele nu există doar în modă, așa cum ne-am obișnuit până acum, ci și în industria de travel. Agențiile de turism sunt cele care dau tonul schimbărilor pentru că ele pun destinații noi pe masă …
Be the first to comment