România la Târgul Internațional de Turism IBTM World din Barcelona. FOTO MT
România a fost promovată în perioada 19-21 noiembrie la Târgul Internațional de Turism IBTM World din Barcelona, manifestare dedicată exclusiv specialiștilor din domeniul MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions).
În cadrul standului național de 100 mp au avut loc întâniri de tip 2B2, cât și prezentări de destinație. Pavilionul românesc a găzduit 19 co-expozanți: agenții de turism, hoteluri și autorități locale.
Standul României a fost onorat de vizita domnului Manuel Pleșa, Consulul General al României la Barcelona.
În prezent, România este promovată și în cadrul evenimentului Tour and Travel din Varșovia, cel mai mare târg de profil din Polonia, care se desfășoară în perioada 21-23 noiembrie.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe GoNEXT.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
“Raliul Aradului KIA” ajunge anul acesta la cea de-a X-a ediţie, fiind organizat de către promotorul acestuia, Mihai Leu, multiplu campion la box şi campion naţional de raliu în anul 2003. Nouă probe speciale de …
Kron-Tour EXPO Fairs & Exhibitions va invită în perioadă 22 – 24 martie 2019 la cea de-a XII-a ediție a „Transylvania Tourism Fair“ – TTF, eveniment ce are loc la Brașov Business Park. Evenimentul se …
Să mergi în Turcia înseamnă mai mult decât stereotipul “Istanbul/bazar” ori “plajă în Antalya” cu care ne-au obișnuit agențiile de turism în ultimii zece ani. E drept că și turiștii se-mpart în mai multe catgeorii, …
Be the first to comment