Platforma digitală a programului național de turism cultural „România Atractivă” este acum mai accesibilă. La peste un an de la lansarea programului „România Atractivă”, platforma, având inițial meniuri doar în română și engleză, poate fi accesată în alte patru limbi. Astfel, cele peste 2.000 de materiale multimedia, inclusiv texte, fotografii, materiale video, ghiduri audio, animații 3D și tururi virtuale, sunt disponibile mai multor turiști interesați să descopere România.
O altă noutate este încărcarea în platformă a 450 de obiective suplimentare celor 275 obiective principale ce corespund tematicilor din cele 12 rute.
Peste 700 obiective prezente acum pe platformă sunt accesibile turiștilor români și străini, care pot afla o multitudine de informații în șase limbi. Obiectivele sunt grupate în 12 rute turistice tematice care străbat toată țara, iar obiectivele principale vor fi semnalizate și prin infrastructură rutieră specifică în prima jumătate a anului 2026.
Platforma integrează serviciul Google Maps, oferindu-le utilizatorilor posibilitatea de a combina obiectivele principale din cele 12 rute tematice, pentru a-și crea propriul traseu.

Be the first to comment