Clipul lansat de Ministerul Turismului este modul prin care se dorește atragerea turiștilor în acest an. Clipul promovează orașele Alba Iulia, Sibiu, Târgu Jiu, Constanța, Iași, Timișoara și București.
Destinațiile prezentate în clipul de promovare sunt destinații considerate ca fiind cele mai bune pentru un city-break.
„Clipul va contribui la creșterea notorietății României ca destinație turistică competitivă în privința turismului cultural. Acesta va fi prezentat în cadrul evenimentelor internaționale, precum și prin intermediul unor campanii publicitare și de marketing care vor duce la conturarea României ca destinație pentru pasionații de turism cultural și pentru turiștii care preferă experiențele de tip city-break”, Bogdan Trif, Ministrul Turismului.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe GoNEXT.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
TopHotel Tourism & Leisure Investment Conference, cel mai important eveniment dedicat industriei hoteliere, a turismului și a ospitalității din România, revine pe 24-25 mai, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel cu soluții relevante, studii de caz …
Echipa motorului gratuit de căutare pentru călătorii momondo.ro a analizat rezervările de zboruri și hoteluri și prețurile aferente pentru a identifica cele mai bune perioade de achiziție pentru vacanțele din 2020. Analiza prețurilor se bazează …
La Raiffeisen Bank Bucharest Marathon (30-31 octombrie), vor avea acces doar alergătorii care sunt vaccinați împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, precum şi pentru …
1 Trackback / Pingback