Ministerul Turismului a lansat clipul pentru promovarea turismului cultural și de city break al României

Ministerul Turismului promovează mai multe destinații pentru city-brake. FOTO Captură Video

Clipul lansat de Ministerul Turismului este modul prin care se dorește atragerea turiștilor în acest an. Clipul promovează orașele Alba Iulia, Sibiu, Târgu Jiu, Constanța, Iași, Timișoara și București.

Destinațiile prezentate în clipul de promovare sunt destinații considerate ca fiind cele mai bune pentru un city-break.

„Clipul va contribui la creșterea notorietății României ca destinație turistică competitivă în privința turismului cultural. Acesta va fi prezentat în cadrul evenimentelor internaționale, precum și prin intermediul unor campanii publicitare și de marketing care vor duce la conturarea României ca destinație pentru pasionații de turism cultural și pentru turiștii care preferă experiențele de tip city-break”, Bogdan Trif, Ministrul Turismului.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

1 Trackback / Pingback

  1. Revista presei - turism ( săptămâna 4-10 ianuarie) - iVisit.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*