Cătălin Țibuleac, președintele Asociației Delta Dunării
Președintele Asociației Delta Dunării, Cătălin Țibuleac, povestește în cadrul emisiunii de la GoNEXT TV de ce Delta Dunării este cea mai sigură destinație din timpul pandemiei.
Astfel pe lângă faptul că distanțarea fizică este asigurată datorită reliefului zonei, oamenii din turism au luat la rândul lor măsuri pentru a limita răspândirea coronavirusului, la terase și în camerele unităților de cazare. De altfel, turiștii pare că au înțeles beneficiile Deltei în timpul pandemiei și în luna iulie numărul lor a fost ridicat pentru această destinație.
Cătălin Țibuleac a precizat că cei care vin în Deltă pot găsit destinații luxoase, de cinci stele, dar și unității pentru toate buzunarele. De asemenea, Delta Dunării este ideală și pentru cei care preferă turismul de aventură și cazarea în locuri inedite cum sunt, de exemplu, bungalow-urile.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe GoNEXT.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Ateliere creaționale de fierărit, tras cu arcul, monetărie, bijuterii, demonstrații militare și prezentare de echipament militar, prezentări gastronomice și concursuri antice și desigur, reconstituiri de bătălii epice între Imperiul Roman și daci și aliații lor …
„Caravana filmului românesc” revine cu bucurie în frumosul oraș Gura Humorului, stațiune turistică de interes național și loc de întâlnire, de-a lungul timpului, a unor oameni talentați, de diferite naționalități. Anul acesta, organizatorii aduc un …
“There is no such thing as bad publicity”. Este o vorbă care guvernează industria succesului la americani. În traducere liberă, “publicitatea negativă tot publicitate este”. La noi, exemplu cel mai elocvent pentru această afirmație este …
1 Trackback / Pingback