Conducerea Delfinariului Constanța a explicat modul în care pot fi achiziționate biletele pentru leii de mare. Zona bazinului interior pentru leii de mare este singura care nu este inclusă în biletul general pentru Complexul Muzeal de Științe ale Naturii.
“Expoziția cu leii de mare este rodul colaborării științifice și educative între Complexul Muzeal de Științe ale Naturii Constanța și un partener străin. Expozantul străin este cel care emite biletele, acestea putând fi achiziționate numai de la Bazinul D2, acolo unde se desfășoară această expoziție”, a transmis conducerea CMSN.
Drept urmare, biletele nu se pot achiziționa online, pentru moment, sau de la casieriile de la intrarea în Complexul Muzeal.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe GoNEXT.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Una dintre cele mai importante reprezentante ale teatrului constănțean de după 1990, actrița Mirela Pană, este invitata jurnalistului Paul Alexe, la GoNEXT TV. Cu o carieră impresionantă, recunoscută pentru profunzimea și diversitatea personajelor cărora le-a …
Studiul realizat de echipa motorului gratuit de căutare pentru călătorii momondo.ro arată că 29% dintre români își fac griji privind felul în care vor decurge planurile de călătorie. Germanii se stresează cel mai puțin (13% …
Fosta companie aeriana maghiara Malev a intrat în faliment în 2012, lăsând numeroase agenții de turism și operatori de turism cu cereri de rambursare neplătite. După negocieri îndelungate și complexe, agenții de turism obțin plata …
Be the first to comment