TAROM oferă, în perioada 16-18 decembrie 2024, prețuri reduse, cu tarife care încep de la 23 euro pentru zborurile într-un singur sens.
Oferta este valabilă pentru zborurile operate TAROM pentru călătorii începând din data de 13 Ianuarie 2025.
”Vă sugerăm să faceți o alegere bună la început de săptămână scurtând distanța şi călătorind în Romania de la 23 euro pentru un zbor într-un singur sens (dinspre destinațiile interne spre București), 47 euro (dinspre București către destinațiile interne), respectiv 69 euro pentru un zbor dus-întors.
Tariful include toate taxele, un bagaj de mână de 8 kg, iar toți pasagerii nostri beneficiază de check-in gratuit” – TAROM.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe GoNEXT.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Distracția se mută în online, între 1 și 7 iunie, în cadrul festivalului „Săptămâna de joacă pentru părinți și copii”, care aduce la un loc demonstrații de magie, spectacole de teatru, ateliere de gătit, programare, …
Ministerul Afacerilor Externe informează cetăţenii români care se află, tranzitează sau doresc să călătorească în Republica Albania că, în urma cutremurului din dimineața zilei de 26 noiembrie 2019, există posibilitatea apariției unor replici seismice de …
Organizația Germană pentru Turism (GNTB) își consolidează poziția de lider în turismul cultural internațional printr-o strategie de marketing tematic, care scoate în evidență valorile definitorii ale destinației: deschidere, creativitate și sustenabilitate. Românii au continuat să …
Be the first to comment