Grigoris Tassios, Președintele Organizației de Turism din Halkidiki. FOTO Mitică Raftu
Grigoris Tassios, președintele Organizației Turistice din Halkidiki este invitatul lui Adrian Boioglu la emisiunea de la GoNEXT TV. Tassios a explicat modul în care organizația sa s-a format, dar și cum lucrează pentru a atrage noi membri. Totodată, invitatul lui Adrian Boioglu a vorbit despre ce face Halkidiki o zonă atât de vizitată și care sunt punctele care nu trebuie ratate de un turist.
Tassios a explicat și care este relația organizațiilor de turism locale sau regionale cu Ministerul Turismului din Grecia și cum sunt atrași – către aceste zone – tot mai mulți turiști români în fiecare an.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe GoNEXT.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Ministrul Turismului, Bogdan Trif, participă, pe 29 martie, la deschiderea Târgului Internațional de Turism de la Chișinău, desfășurat în perioada 29 martie – 1 aprilie. Cu prilejul vizitei de lucru, ministrul Turismului, Bogdan Trif, va …
Numărul de persoane care au efectuat sâmbătă, 5 august, formalitățile de control la granițele României a atins cifra impresionantă de peste 500.000. Aceasta reprezintă o creștere semnificativă de aproximativ 69 la sută față de perioada …
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a încheiat cercetarea de fond, începută în urmă cu mai bine de două luni, realizată ca urmare a numărului însemnat de reclamații referitoare la serviciile oferite de Blue Air …
Be the first to comment