
FlixBus, compania travel-tech care operează cea mai extinsă rețea de autocare interurbane din Europa, lansează primele sale rute interne în România. Noua rețea conectează 50 de orașe din toate regiunile țării, oferind pasagerilor o opțiune accesibilă, confortabilă și sustenabilă pentru deplasările interurbane.
Prețurile biletelor încep de la 9,99 lei per sens și sunt valabile pentru toate rutele interne din rețea, în funcție de momentul rezervării și disponibilitate.
„Deschiderea rețelei interne FlixBus vine într-un moment-cheie pentru mobilitatea din România. Ne propunem să oferim o alternativă reală la transportul interurban tradițional, printr-o rețea sigură, digitalizată și bine conectată, construită împreună cu parteneri locali. Conectăm peste 50 de orașe și răspundem nevoii tot mai mari de opțiuni eficiente de călătorie. Ne dorim să contribuim și la dezvoltarea turismului local, oferind acces facil către destinații din întreaga țară, inclusiv zone mai puțin conectate până acum”, a declarat Adrian Rășoiu, Director Business Development, FlixBus România.
Biletele pot fi achiziționate de pe site-ul FlixBus sau aplicație, din cele peste 1.000 de agenții de turism partenere, precum și din punctele de vânzare Selfpay.
Rutele care vor fi operate începând cu 10 iulie
Noile rute interurbane lansate de FlixBus conectează orașe-cheie din toate regiunile țării, precum București, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Oradea, Craiova, Arad, Botoșani și Satu Mare, asigurând legături directe între estul, vestul, nordul și sudul României. Noua rețea internă este interconectată cu rețeaua internațională FlixBus, permițând pasagerilor din orașe precum Iași sau Oradea să ajungă cu ușurință în destinații populare din regiune, precum Sofia, Salonic sau Balcic.
Rutele vor fi operate în parteneriat cu transportatori locali și vor conecta treptat toate marile orașe și principalele destinații turistice din țară, oferind o alternativă accesibilă, confortabilă și sustenabilă pentru călătoriile pe distanțe lungi.
Autocarul, în topul preferințelor turiștilor care vizitează România
Transportul cu autocarul joacă un rol esențial în dezvoltarea turismului local, conectând orașe mari cu regiuni mai puțin accesibile prin rețeaua feroviară sau aeriană. Potrivit datelor oficiale publicate de Institutul Național de Statistică (INS), aproximativ 37.000 de turiști străini care au vizitat România în 2024 au ales autocarul ca mijloc de transport. Acesta se menține în top 3 opțiuni preferate pentru deplasările în scop turistic, alături de tren și avion.
În 2024, cheltuielile cu transportul turiștilor străini au crescut cu 15,3%, reflectând o cerere în creștere pentru servicii de mobilitate și o nevoie constantă de conectivitate către diverse regiuni turistice din România.
FlixBus activează în România din 2017, dar până în prezent a operat exclusiv rute internaționale spre peste 15 țări din Europa. În ultimii ani, FlixBus a creat cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa și s-a extins la nivel global în 43 de țări.
Be the first to comment