Direcția de Turism din Ministerul Economiei vrea să știe ce își doresc românii să facă după criză. Oricine poate să urmeze sondajul

Imagine din centrul Amsterdam. FOTO Cătălin SCHIPOR

Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, prin Direcția Generală Turism, realizează o cercetare care își propune să analizeze caracteristicile comportamentale ale turiștilor în perioada post criză COVID-19, prin intermediul unui chestionar online.

Acest demers vine în sprijinul industriei de turism din România, în contextul provocărilor sociale și economice fără echivalent cauzate de situația epidemiologică actuală și de efectele acesteia.

În aceste momente trebuie să ne gândim și la viitor, astfel că un plan de revitalizare a turismului în perioada post criză COVID-19 este imperios necesar. Un prim pas esențial pentru a putea stimula cererea turistică în acest scenariu necunoscut este înțelegerea posibilelor schimbări în preferințele consumatorilor. Astfel, prin intermediul chestionarului online vor fi analizate caracteristicile comportamentale ale turiștilor români, în noile condiții de călătorie.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*