Cursele TAROM au avut întârzieri de până la 30 de minute din cauza disfuncţionalităţii sistemului de suport pentru servicii check-in ale Aeroportului Internaţional Henri Coandă

Aeronavă Tarom. FOTO Facebook/Tarom

Compania TAROM precizează că din cauza disfuncţionalităţii sistemului de suport pentru servicii check-in ale Aeroportului Internaţional Henri Coandă Bucuresţi, în data de 6 martie 2020, cursele TAROM au înregistrat întârzieri de până la 30 de minute.

“De asemenea, în acest context, subliniem că nu a fost anulat niciun zbor. Dintr-o eroare informatica, pe site-ul Aeroportului International  Henri Coanda Bucuresti au aparut informatii referitoare la curse TAROM anulate”,  a anunțat TAROM.

TAROM precizează că acele curse au fost anulate comercial din planul de zbor cu mai mult de doua săptămâni înainte de data de 6 martie 2020. Pasagerii au fost anuntati din timp, au fost protejați și au fost reacomodați pe alte curse, astfel încât să nu le fie afectate călătoriile.

De asemenea, pe display-ul fizic din Aeroportul Internațional  Henri Coandă București au fost afișate corect informaţiile cu privire la cursele TAROM din ziua de 6 martie 2020.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*