Cursele TAROM au avut întârzieri de până la 30 de minute din cauza disfuncţionalităţii sistemului de suport pentru servicii check-in ale Aeroportului Internaţional Henri Coandă

Aeronavă Tarom. FOTO Facebook/Tarom

Compania TAROM precizează că din cauza disfuncţionalităţii sistemului de suport pentru servicii check-in ale Aeroportului Internaţional Henri Coandă Bucuresţi, în data de 6 martie 2020, cursele TAROM au înregistrat întârzieri de până la 30 de minute.

“De asemenea, în acest context, subliniem că nu a fost anulat niciun zbor. Dintr-o eroare informatica, pe site-ul Aeroportului International  Henri Coanda Bucuresti au aparut informatii referitoare la curse TAROM anulate”,  a anunțat TAROM.

TAROM precizează că acele curse au fost anulate comercial din planul de zbor cu mai mult de doua săptămâni înainte de data de 6 martie 2020. Pasagerii au fost anuntati din timp, au fost protejați și au fost reacomodați pe alte curse, astfel încât să nu le fie afectate călătoriile.

De asemenea, pe display-ul fizic din Aeroportul Internațional  Henri Coandă București au fost afișate corect informaţiile cu privire la cursele TAROM din ziua de 6 martie 2020.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*