Agenţie de turism: Sezonul estival a fost pentru litoralul românesc comparabil cu cel din 2019

Litoralul românesc. FOTO Paul Alexe

Potrivit consultanților touroperatorului „Paradis Vacanțe de Vis”, sezonul 2021 a fost comparabil cu sezonul 2019, care a fost, la rândul lui, cel mai bun sezon de litoral, atât din punctul de vedere al numărului de turiști, cât și al încasărilor.

Vânzările înregistrate de către „Paradis Vacanțe de Vis” au fost similare anului 2019, dar mai mari cu 53 la sută față de anul 2020, numărul total de turiști ajunși pe litoral prin touroperatorul constănțean fiind, în acest an, de peste 150.000.

„Am constatat o creștere evidentă a stațiunilor din sudul litoralului și a cererii pentru acestea datorită investițiilor masive din ultimii 5-6 ani. De asemenea, am înregistrat o mică reducere a numărului de turiști în Mamaia. Principalele explicații ale acestei reduceri sunt impactul negativ al dării în folosință târzii a plajelor lărgite, migrarea unui număr semnificativ de turiști din Mamaia către sudul litoralului  precum și în zona Mamaia Nord – Năvodari. Sezonul estival a fost foarte bun, ceea ce confirmă că litoralul românesc rămâne destinația numărul 1 a turiștilor români, din toate punctele de vedere”, subliniază Aurelian Marin, director general „Paradis Vacanțe de Vis”.

Consultanții „Paradis Vacanțe de Vis” au constatat o evoluție importantă a cererii pentru serviciile All Inclusive, valoarea acestora crescând cu 20 la sută față de 2019. La ora actuală, pe litoralul românesc sunt peste 30 de hoteluri cu regim All Inclusive, care totalizează peste 10.000 de camere.

În 2021, sezonalitatea a fost similară anilor normali. Au fost, totuși, ceva mai puțini turiști în luna iunie, din cauza vremii nefavorabile, însă mai mulți turiști în luna septembrie, anumite hoteluri fiind deschise până pe 20 septembrie.

Turiștii sunt din ce în ce mai mulțumiți de serviciile oferite de către hotelurile și structurile de cazare de pe litoralul românesc. Potrivit specialiștilor „Paradis Vacanțe de Vis”, 99 la sută dintre hoteluri oferă servicii de calitate raportat la nivelul clasificării, o parte fiind modernizate sau chiar noi.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*