IRI Travel lansează ofertele de vacanțe pentru vara 2021 cu discounturi de 25% și anulare gratuită

Litoralul bulgăresc. FOTO Adrian Boioglu

IRI Travel, principalul operator pe destinația Bulgaria, lansează ofertele de vacanță pentru vara 2021 oferind discounturi de până la 25% pentru pachetele cumpărate în regim Early Booking și anulare gratuită a acestora.

Foarte multe hoteluri dintre cele care sunt în ofertă și-au păstrat tarifele pe care ar fi urmat să le practice în sezonul 2020 și pe care, cu puțin noroc, chiar vor apuca să le practice.

„Pentru început, ne-am gândit să lansăm ofertele de vacanțe pentru stațiunea bulgărească Albena care reprezintă peste 30% din totalul rezervărilor făcute de români la vecinii de peste Dunăre. Reducerile de până la 25% sunt valabile pentru cei care își fac rezervări până la data de 31 ianuarie 2021, tot până la această dată fiind valabilă și anularea gratuită a vacanței. Avem hoteluri care au hotărât să mai mișcoreze prețurile dar nu cu mult, un maximum 5%, așa cum avem hoteluri care au majorat prețurile cu maximum 5%. Fluctuația este dată de deciziile pe care unii manageri de hoteluri și le-au asumat înainte de apariția pandemiei de coronavirus”, a spus Lucian Bădîrcea, CEO IRI Travel.

Medii de tarife practicate în sezonul 2021 (euro/noapte/ pers)

  • Hoteluri 5 stele (demipensiune):
    • Extrasezon: 60 euro/ pers./ noapte
    • Vârf de sezon: 85 euro/ pers./ noapte
  • Hoteluri de 4 stele (All Inclusive):
  • Extrasezon: 33-35 euro/ pers./ noapte
    • Vârf de sezon: 70-72 euro/ pers. /noapte
    • Hoteluri de 3 stele (All inclusive)
  • Extrasezon: 28 euro/ pers./ noapte
  • Vârf de sezon: 45-48 euro/ pers./ noapte

Vehiculele care sosesc pe teritoriul stațiunii Albena vor fi dezinfectate (pneuri și șasiu) de către angajații Albena AD înainte de trecerea barierei de intrare.
Turiștilor li se va lua temperatura corpului. La identificarea unui pasager, care ajunge cu autobuzul, și are o temperatură peste 37 ° C, ofițerul de măsurare a temperaturii va anunța la numărul unic de urgențe 112 și urmează instrucțiunile autorităților de sănătate.

Dacă persoana identificată ajunge cu mașina personal, ofițerul de control îi recomandă să se întoarcă și să informeze autoritățile medicale despre procedura stabilită din țara de origine.

Angajații care dezinfectează vehiculele și măsoară temperatura folosesc echipament de protecție (măști și mănuși).

În fiecare zi după terminarea serviciului, angajații dezinfectează suprafețele de la locul lor de muncă folosind un dezinfectant de suprafață și consumabile pentru curățarea umedă – prosoape din microfibră, mop și găleată.

Hoteluri și reguli pentru dezinfectarea acestora

La intrarea în hotel, temperatura corporală a turiștilor este măsurată din nou, apoi aceștia sunt invitați să-și dezinfecteze mâinile cu un dezinfectant de la distribuitorul aflat la intrarea hotelului.

Dacă în timpul acestei verificări se dovedește că există o persoană cu o temperatură peste 37 ° C se repetă procedura la sediul MC „Medica-Albena” și se așteaptă ca persoana să fie luată cu o ambulanță de la centrul medical.

La recepția hotelului, oamenii sunt direcționați astfel încât să nu se aglomereze. Aceștia își așteaptă înregistrarea în holul hotelului și se înregistrează pe rând. Personalul de la recepție lucrează cu o mască și mănuși.

După fiecare plasare a grupului, suprafețele de lucru ale recepției sunt dezinfectate. Toaletele publice ale hotelului mențin în mod regulat hârtie igienică disponibilă, săpun lichid cu dezinfectant în dozatoarele igienice, apă caldă și hârtie.

Pardoselile din zonele comune sunt dezinfectate de trei ori pe zi sau după fiecare grup de oaspeți cazați la hotel.

Ascensoarele, inclusiv butoanele din exterior și interior, sunt dezinfectate de trei ori pe zi. În același ritm, se dezinfectează blatul barului din hol, blaturile mesei și mânerele scaunelor barului din hol și mânerele vitrinelor frigorifice din holul hotelului.

Camerele hotelului respectă „Procedura de curățare a camerei hotelului” cu accent pe dezinfectare cu excepția băii și a toaletelor. Lenjeria și prosoapele murdare trebuie duse în coșul cameristei.

Cărucioarele cameristelor sunt tratate cu dezinfectant după terminarea turei. Pungile de gunoi de unică folosință de la toaletă și din cameră sunt legate și transportate cu atenție la ghena hotelului.

Bucătăriile hotelurilor

Bucătarii care servesc pe liniile de tip bufet mâncăruri calde și reci lucrează cu haine de lucru și mănuși și păstrează distanța față de turiști. Sala de mese a restaurantului este dezinfectată după fiecare masă, sub blaturi, mânere și alte suprafețe.

Suprafețele bufetului, alte ustensile pentru servirea mâncării și băuturile sunt dezinfectate, precum și blatul de lucru al barului restaurantului.

Personalul de bucătărie se pregătește de lucru în camera de zi. Poartă haine de lucru, dezinfectează mâinile și pune echipament de protecție – o mască și mănuși.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe GoNEXT.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*