Târgul de Turism al României II – 12.000 de vizitatori și-au găsit vacanțele perfecte

Târgul de Turism al României. FOTO Ovidiu Oprea

ROMEXPO  închis ediția de toamnă a Târgului de Turism al României (20–23 noiembrie), confirmând rolul evenimentului ca hub național pentru inspirație de călătorie, vânzări directe și networking B2B. Pavilionul B2 a reunit un public numeros, atras de pachete promoționale pentru iarnă, city break-uri, destinații exotice și early booking pentru 2026, dar și de un program consistent de conferințe și demonstrații.

Rezultate și repere ale ediției

  • 12.000 de vizitatori – cu un mix de public format din călători activi, familii și pasionați de city break-uri, alături de profesioniști din turism
  • 103 companii expozante și un grad de internaționalizare de 41%, cu participare din partea agențiilor, touroperatorilor, hotelurilor, companiilor aeriene și a platformelor tech.
  • Oferte disponibile exclusiv la târg, cu discounturi dedicate și consiliere față în față pentru personalizare pe loc a pachetelor.
  • Program curatorial pe scenă: lansări, paneluri și workshopuri aplicate pentru profesioniști și publicul pasionat de călătorii.

„Mulțumim companiilor care au fost alături de noi și care au promovat, cu pasiune și profesionalism, cele mai frumoase zone turistice din România și din alte colțuri ale lumii, aducând în fața publicului oferte atractive și experiențe memorabile. Târgul de Turism al României rămâne locul unde participanții iau decizii de călătorie în mod informat, prin dialog direct și prin acces la cele mai mari oferte. Le suntem recunoscători expozanților și partenerilor pentru încrederea acordată și pentru conținutul valoros oferit la această ediție”, a declarat Oana Netbai, Director Comercial ROMEXPO.

Experiențe pentru public: „Herculane Stories” și produse pentru toate tipologiile de călător

Un punct de atracție al ediției a fost „Herculane Stories”, primul muzeu virtual din România dedicat unei stațiuni turistice – un demers de pionierat care a combinat patrimoniul balnear cu tehnologii imersive (arhivă, interviuri, reconstrucții 3D), propunând o nouă formă de a descoperi și promova destinațiile. În zona expozițională, vizitatorii au comparat pe loc pachete pentru sezonul rece, city break-uri europene, circuite tematice și vacanțe exotice, beneficiind de consiliere directă și scenarii de buget personalizate.

Pe componenta de turism intern, ediția a adus în prim-plan cele mai frumoase zone ale României – unele dintre ele fiind: Prahova, Alba, și Bucovina – prin prezentări dedicate, pachete tematice și activări pe scenă. Vizitatorii au putut descoperi trasee culturale și gastronomice, experiențe outdoor, spa & balnear, precum și propuneri de city break și sejururi familiale, într-un format curatorial care a conectat oferta locală cu nevoile reale ale publicului și ale profesioniștilor din industrie.

Scena de Networking: idei, studii de caz și parteneriate

Pe parcursul celor patru zile, Scena de Networking a găzduit:

  • Lansarea serialului documentar „Descoperim România Autentică” (DoctorTravel – partener CNIT);
  • CNIT LIVE: „Educația care inspiră” și „OMD – motorul comunităților turistice”;
  • RoBoost Talks – dialog deschis între antreprenori, HoReCa și promotori ai destinațiilor;
  • Prezentări dedicate piețelor emergente și conținutului editorial obiectiv (Unde Mergem®), rolului presei de specialitate (Asociația Travel Pro), experienței muzeale între digitalizare și autenticitate (CNIT & Asociația ESCU), precum și sesiunilor tematice despre transformarea produsului turistic (MWR Life / Travel Advantage).
  • Gala „Margareta de Aur” (Vacanțe la Țară & ANTREC), care a celebrat excelența în turismul rural.

„Mulțumim expozanților, partenerilor și vizitatorilor pentru participare și implicare. Ediția a reconfirmat Târgul de Turism al României drept spațiul în care ofertele relevante, dialogul profesionist și tehnologia se întâlnesc pentru decizii rapide și parteneriate durabile” – ROMEXPO

Rămâi conectat

„Descarcă aplicația ROMEXPO pentru a urmări noutățile, materialele post-eveniment și calendarul edițiilor viitoare. Companiile interesate să expună la următoarea ediție își pot pre-înregistra interesul pentru a beneficia de opțiuni preferențiale de amplasare.

Te așteptăm la următoarea ediție a Târgului de Turism al României, în perioada 12–15 februarie 2026, la ROMEXPO – punctul de întâlnire pentru destinații, agenții, touroperatori, hotelieri și pasionații de călătorii.

Planifici bugetele pentru 2026? Atunci e momentul perfect să incluzi participarea la Târgul de Turism al României – Ediția de Primăvară 2026, locul unde industria se întâlnește, creează, inovează și vinde!

Rezervă-ți din timp participarea: companiile își pot asigura standul pentru vizibilitate maximă și întâlniri B2B, iar vizitatorii își pot planifica lista de oferte (city break, iarnă, Paște, early booking vară). Ne revedem cu promoții exclusive, parteneriate noi și inspirație pentru sezonul următor!” – ROMEXPO

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe GoNEXT.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*