Romexpo reamintește că perioada de înscriere a expozanților pentru ediția de toamnă a Târgului de Turism al României este în desfășurare

Târgul de Turism al României. FOTO Adrian Boioglu

ROMEXPO reamintește companiilor din industria turismului că perioada de înscriere a expozanților pentru ediția de toamnă a Târgului de Turism al României (TTR II 2025) este în plină desfășurare. Evenimentul se va desfășura între 20 și 23 noiembrie la Centrul Expozițional ROMEXPO și reprezintă o oportunitate deosebită pentru firmele interesate să își consolideze poziția în piață și să dezvolte noi parteneriate strategice.

Cu participarea deja confirmată a numeroși expozanți – agenții de turism cu tradiție și o prezență importantă la edițiile anterioare, precum Der Tour și Karpaten, touroperatori de renume, organizații naționale și internaționale de promovare turistică, printre care menționăm prezența fidelă a Bulgariei, hoteluri apreciate, companii de transport consacrate și furnizori inovatori de soluții digitale – TTR II 2025 transformă ROMEXPO într-o platformă internațională de referință pentru industriei.

Evenimentul găzduiește și o Scenă de Networking, destinată dialogului B2B, unde timp de patru zile vor avea loc conferințe tematice, workshop-uri aplicate, prezentări inspiraționale și sesiuni de training susținute de experți în turism, marketing și tehnologie. Acest spațiu dedicat interacțiunii profesionale oferă oportunități reale de schimb de expertiză, dezvoltare a relațiilor de afaceri și consolidare a poziției de lider în industrie.

„TTR II 2025 depășește simpla definiție a unui târg – reprezintă întâlnirea celor pasionați de călătorii, ofertele greu de refuzat și visurile transpuse în planuri concrete. Participarea ca expozanți le oferă companiilor șansa de a prezenta cele mai atractive destinații și cele mai competitive prețuri, într-un mediu dedicat inspirației și deciziilor inteligente de vacanță.” — Oana Netbai, Director Comercial ROMEXPO.

Participarea activă la TTR II 2025 asigură firmelor vizibilitate strategică prin includerea în campanii media naționale și internaționale, expunere directă în fața audienței de specialitate și o poziționare privilegiată în cadrul celui mai amplu eveniment expozițional dedicat turismului din România.

De ce să participi la TTR II 2025?

  • Acces direct la un public de peste 20.000 de vizitatori interesați de vacanțe și experiențe turistice
  • Vizibilitate strategică într-un eveniment de top, cu acoperire media și digitală extinsă
  • Oportunități de networking, lead-uri și parteneriate cu specialiști importanți din industrie
  • Poziționare ca brand activ și inovator într-o piață competitivă
  • Prezență într-un eveniment premium organizat de ROMEXPO, lider în expoziții de business din România

„Având în vedere interesul ridicat și spațiile expoziționale limitate, încurajăm companiile să își asigure cât mai curând prezența în cadrul târgului. Pentru detalii suplimentare și rezervări, vă invităm să contactați echipa ROMEXPO la adresa romexpo@romexpo.ro” – Romexpo.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe GoNEXT.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*